Usługa została nagrodzona w konkursie Mobile Trends Awards 2023 zdobywając statuetkę w kategorii Fintech oraz 2. miejsce w Kategorii Głównej. Jest również tegorocznym laureatem plebiscytu Cashless Pay jako najciekawszy projekt płatniczy 2023 roku.
InPost Pay oferuje prosty, jedno-klikowy proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e-commerce w Polsce. Dzięki temu zwiększa konwersję zakupową nawet o 30-70% w zależności od branży sklepu internetowego, a także pomaga w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla partnerów e-commerce firmy InPost – pozyskuje ich spośród milionów korzystających z usług InPost. Skraca również cały proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz lojalizacji klientów przez sprzedającego.
InPost Pay to usługa, która łaczy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Wystarczy wybrać opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay”, a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu. Oferuje też najpopularniejsze metody płatności, takie jak płatności kartą VISA i Mastercard, w tym Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownikowi podpowiada się też najbardziej dogodną formę dostawy – do maszyny Paczkomat®, punktu PUDO lub kurierem.
Także inne usługi od InPost cieszą się rosnącą popularnością. Aplikacja InPost Fresh ma już 1,5 mln pobrań, a użytkownicy platformy mogą wybierać spośród prawie 300 tys. ofert w 6 kategoriach produktowych. Z kolei aplikacja InPost Mobile, z której zadowolonych jest 90% badanych – ma już 12 mln użytkowników.
O InPost
Sieć InPost to największy w Europie zautomatyzowany system odbioru i doręczania paczek, obejmujący ponad 35 tys. nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i ponad 30 tys. punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z ok. 100 000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 mln przesyłek.
Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpił do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.
Więcej informacji na: www.inpost.pl i na naszej stronie tutaj.
——————————–
TOP-3
- DeepL Translator, wydajne narzędzie nowej generacji do tłumaczeń online, bazujące na sieciach neuronowych. Serwis obsługuje 26 języków.
- Eleven Labs, najlepsza na świecie technologia do syntezy mowy.
- Tomasz Czajka, Flight Software Engineer w SpaceX. Był członkiem ekipy, która jako pierwsza z Polski zwyciężyła w finałach ICPC 2003.
TOP-3 na angielskiej wersji strony (linki prowadzą do wersji po polsku)
- Booksy, najbardziej popularna na świecie aplikacja do rezerwowania wizyt w salonach fryzjerskich i kosmetycznych.
- Vasco Translator V4, urządzenie translacyjne, które działa online w 150+ krajach. Mówi w 75 językach, a napisy ze zdjęć tłumaczy ze 108 w ciągu 0,5 sek.
- TOP-10 polskich firm sektora gamedev 2023 – liderem jest CD Projekt przed Techlandem i PlayWay.