Chatboty Zowie zmieniają sposób pracy biur obsługi klienta

Zowie ułatwia e-sklepom personalizację obsługi klienta za pomocą narzędzi AI do automatyzacji komunikacji z konsumentami. 

Jej chatboty są napędzane przez silnik Zowie X2, która może analizować słowa i związany z nimi sentyment. Zowie może wykrywać trendy w różnych rodzajach pytań i odpowiedzi otrzymywanych od klientów i na ich podstawie opracowywać raporty. Sztuczna inteligencja jest na tyle wyrafinowana, że Zowie może pochwalić się automatyzacją 70% przychodzących zapytań. Wiekszość z nich dotyczy śledzenia lub dostosowywania zamówień. AI przegląda wcześniejsze rozmowy i bazę wiedzy biznesowej. Publikuje także często zadawane pytania, aby określić, co należy zautomatyzować, a co pozostawić ekspertom. Można ją zintegrować z popularnymi metodami płatności w handlu elektronicznym, takimi jak Zendesk, Shopify, czy Gorgias.

Zowie jest przy tym jedną z pierwszych firm na świecie, która umożliwiła markom automatyzację obsługi klienta przez Instagram dzięki Messenger API. Chatbot przekazuje wszelkie przydatne informacje z rozmowy do kogoś z obsługi klienta, aby mógł on zacząć działać z rekomendacjami produktów. Klienci Zowie oszczędzają średnio 2 godziny dziennie pracy swoich agentów, Dzięki temu mogą oni lepiej pomagać i doradzać w wyborach konsumentom. Zwiększają przy tym sprzedaż w sklepach internetowych dzięki 12-procentowemu wzrostowi ich satysfakcji (CSAT).

Historia firmy

Startup został założony w 2019 r. przez Maję Schaefer i Macieja Ciołka. W ciągu niespełna 4 lat działalności Zowie pozyskało klientów z całego świata. W tym znane i popularne wśród konsumentów marki jak Avon, Empik, Giesswein, InPost, czy L’Oreal. Sklep internetowy Giesswein dzięki Zowie odnotował 45-procentowy wzrost sprzedaży netto bez zatrudniania dodatkowych pracowników. A zakupy robią w nim klienci z 17 rynków kontaktujący się z obsługą klienta w 13 językach.

W ostatniej rundzie finansowania firma pozyskała $14M, a od 2019 r. – $20M. Dzięki środkom pozyskanym w 2022 r. Zowie planuje rozwinąć nowe produkty i narzędzia dla e-commerce, a także przyspieszyć swoją ekspansję w USA. Swoje oddziały firma ma już w Warszawie, Krakowie i Nowym Jorku, działa także zdalnie. Startup już powiększył swój zespół dwukrotnie, zatrudniając m.in. deweloperów, product managerów i specjalistów od AI, a także specjalistów od sprzedaży. W ostatnich miesiącach Zowie wprowadziło też ESOP – program akcji pracowniczych, dzięki któremu członkowie zespołu stają się udziałowcami firmy.

Czytaj więcej o Sentimenti, analizatorze tekstowych emocji lepszym od Watsona, tutaj.

IOI 2023: 3. miejsce Antoniego Buraczewskiego

Tak dobrego wyniku, jak w IOI 2023, Polska nie miała od 2010 roku, kiedy to Adrian Jaskółka także zajął 3. miejsce! W sumie Polska...

CEOI 2023: 4 medale dla reprezentacji Polski

W sumie w CEOI 2023 zdobyliśmy 2 medale złote, 1 srebrny i 1 brązowy. Dokładnie tyle, ile w CEOI 2022 w Varazdin w Chorwacji....

EGOI 2023: 4 medale polskich dziewcząt

Wszystkie Polki zdobyły medale w III Europejskiej Olimpiadzie Informatycznej Dziewcząt (EGOI 2023). W zawodach wzięło udział 186 uczestniczek z 52 krajów. W klasyfikacji drużynowej...

Polski Blik chce podbić Europę płatnościami mobilnymi

To najpopularniejsza w Polsce metoda płatności mobilnych, o której mało kto wie, że jest polskiej produkcji. Jej właścicielem jest szacowana na €1 mld spółka...

Widmo Spectral Technologies: podziemna georadarowa rewolucja

Georadar spektralny to innowacyjne urządzenie podobne w działaniu do Google Street View. Działa jednak pod ziemią, niosąc ze sobą ogromny potencjał zastosowań. Wszystko zaczęło się...

Jakub Dwernicki ma biznesy warte 3 mld zł (cyber_Folks i Vercom), ale liczy na więcej

Jakub Dwernicki jest właścicielem dwóch miliardowych spółek giełdowych. To cyber_Folks (o wycenie 1,3 mld zł) oraz Vercom (1,7 mld zł), które razem mają 350...
We use cookies to personalise content and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

PoLAND of IT masters: Information Hub

Privacy Policy

Address of our website is: hub.landofitmasters.pl

What data do we collect?

Our Company collects the following data:
  • A unique ID is used to generate statistical data on how the visitor uses the website.
  • Determining the preferred language of the visitor and setting the language accordingly on the website, if possible.
  • Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit.
  • Cookie used by Google Analytics to throttle request rate
How do we collect your data?
Our website collects the data about your preferred language with the use of a built-in widget and statistical data with the use of third-party provider Google Analytics.

How will we use your data?

Our Company collects your data so that we can improve the page's content and performance in future development.

What are your data protection rights?

Our Company would like to make sure you are fully aware of all of your data protection rights. Every user is entitled to the following: The right to access – You have the right to request Our Company for copies of your personal data. We may charge you a small fee for this service. The right to rectification – You have the right to request that Our Company correct any information you believe is inaccurate. You also have the right to request Our Company to complete the information you believe is incomplete. The right to erasure – You have the right to request that Our Company erase your personal data, under certain conditions. The right to restrict processing – You have the right to request that Our Company restrict the processing of your personal data, under certain conditions. The right to object to processing – You have the right to object to Our Company’s processing of your personal data, under certain conditions. The right to data portability – You have the right to request that Our Company transfer the data that we have collected to another organization, or directly to you, under certain conditions. If you make a request, we have one month to respond to you. If you would like to exercise any of these rights, please contact us. You can find our detailed contact information in the footer of this website or by following the contact link in the main menu.

Cookies

Cookies are text files placed on your computer to collect standard Internet log information and visitor behavior information. When you visit our websites, we may collect information from you automatically through cookies or similar technology For further information, visit allaboutcookies.org.

How do we use cookies?

Our Company uses cookies in a range of ways to improve your experience on our website, including:
  • Understanding how you use our website
  • Collecting information about your preferred language

What types of cookies do we use?

There are a number of different types of cookies, however, our website uses:
  • Functionality – Our Company uses these cookies so that we recognize you on our website and remember your previously selected preferences. These could include what language you prefer and location you are in. A mix of first-party and third-party cookies are used.

How to manage cookies

You can set your browser not to accept cookies, and the above website tells you how to remove cookies from your browser. However, in a few cases, some of our website features may not function as a result.

Privacy policies of other websites

The PoLAND of IT masters: Information hub website contains links to other websites. Our privacy policy applies only to our website, so if you click on a link to another website, you should read their privacy policy.

Changes to our privacy policy

Our Company keeps its privacy policy under regular review and places any updates on this web page. This privacy policy was last updated on 21 November 2021. If you make a request, we have one month to respond to you. You can find our detailed and up-to-date contact information in the footer of this website or by following the contact link in the main menu.  
Save settings
Cookies settings