Będzie to możliwe dzięki nawiązaniu strategicznego partnerstwa z hiszpańską firmą Ladorian, która oferuje technologie dla Digital Signage oparte na AI. Połączone know-how spółek i wymiana doświadczeń biznesowych mają im pomóc w zdynamizowaniu międzynarodowego rozwoju.
Nanovo to krajowy lider w projektowaniu i wdrażaniu cyfrowych rozwiązań w nowoczesnych przestrzeniach handlowo-usługowych. Oferuje je w oparciu o usługi Phygital Store i Digital Signage, w którym doświadczenia zakupowe znane ze świata online łączą się ze sprzedażą stacjonarną. W ofercie ma autorską platformę SIGNIO do zarządzania treścią i sprzedażą, stanowiącą bazę technologiczną dla wszystkich projektowanych rozwiązań. Dzięki temu ma klientów w całej Europie oraz w Azji, gdzie w 2022 r. zaprojektował i wdrożył pierwszy Phygital Store w regionie Zatoki Perskiej. W Polsce współpracuje z takimi markami jak Cinema City, Modivo, PKO BP czy Żabka.
W 2020 roku Nanovo jako pierwsza firma z Polski zwyciężyła w międzynarodowym konkursie Digital Signage Awards rozgrywanym od 2010 roku. Jury ekspertów komunikacji audiowizualnej nagrodziło projekt Nanovo dla sieci sklepów stacjonarnych marki eobuwie.pl. W jego ramach interaktywne ekrany zastąpiły tradycyjne półki z butami i akcesoriami. Dzięki temu klient mógł samodzielnie dokonywać wyboru i realizować potrzeby zakupowe. Oczywiście każdy z salonów został wyposażony w kilkadziesiąt stanowisk samoobsługowych oraz ekranów zlokalizowanych w poszczególnych strefach sklepu. Wyświetlane treści w sposób automatyczny można było dopasować zarówno do pogody, jak i popularnych fraz wpisywanych w wyszukiwarkę. Dzięki temu eobuwie.pl do dziś dostarcza kompletną usługę, która nadaje przestrzeni charakteru.
Ladorian
Ladorian to firma założona w 2016 roku w Madrycie, która specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań z dziedziny AI i analizy danych. Jednym z nich jest oprogramowanie AI Retail Media, które wykorzystuje AI do analizowania oraz dostarczania spersonalizowanych treści w sklepach detalicznych. Dzięki silnikowi rekomendacji opartemu na technologiach Ladoriana odbiorcy otrzymują wątki, które odpowiadają ich potrzebom, tak jak w przypadku Netflixa. Inteligentny system pozwala na zwiększenie sprzedaży promowanych produktów nawet o 30% w stosunku do manualnego planowania wyświetlanych treści.
To wszystko bezpośrednio wpływa na zadowolenie klientów, którzy korzystają z wygodnej przestrzeni zakupowej. Autorskie rozwiązania Ladoriana wspierają rozwijający się rynek In-store mediów, w którym reklamy audio oraz Digital Signage poprawiają jakość usług. Poza rodzimą Hiszpanią marka ma na swoim koncie realizacje projektów biznesowych we Francji (Leroy Merlin) i Wielkiej Brytanii (BP). A strategicznym celem do końca 2024 roku jest prowadzenie działalności w 12 krajach.
Czytaj więcej o Nanovo.
A także o eobuwie.pl, liderze sprzedaży obuwia przez Internet w Polsce.
Oraz o Inuru, polskiej firmie, mającej w swojej ofercie świecące etykiety OLED dla rynku FMCG i opakowań medycznych.